Menu
Porozumienie o współpracy

 


POROZUMIENIE O WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE WSPÓLNEJ PROMOCJI USŁUG SZKOLENIOWYCH

(poprzednie dostępne jest tutaj)

 

zawarte w dniu 13 listopada 2024 r.  pomiędzy:

FizjoManufaktura spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Gryfińskiej 1,  60-192 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000998140, REGON: 521192683, NIP: 7773396357,

reprezentowana przez Michała Muchę – członka zarządu

zwaną dalej „FM„,

a

FizjoManufaktura Edukacja spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Gryfińskiej 1, 60 – 192 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001106954 REGON: 528702584 NIP: 7792571407 reprezentowana przez Krzysztofa Konika – członka zarządu

zwaną dalej „FME”

a

FizjoManufaktura Szkolenia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Gryfińskiej 1, 60 – 192 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001062420, REGON: 526617041, NIP: 7792560763, reprezentowana przez Krzysztofa Konika – członka zarządu

zwaną dalej „FMS”

a

Stawianie Baniek spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Marcelińskiej 98/14, 60 – 324 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001137584, REGON: 540158585, NIP: 7792579202, reprezentowana przez Krzysztofa Konika – członka zarządu

zwaną dalej „SB”

 

wspólnie zwanymi: „Stronami” lub każda z osobna ,,Stroną’’

  1. Z uwagi na to, że Strony prowadzą działalność gospodarczą w zakresie świadczenia usług szkoleniowych, zainteresowane są wzajemną promocją tychże usług w celu dotarcia do jak najszerszego kręgu klientów, w szczególności za pośrednictwem prowadzonych przez FM i FMS serwisów internetowych oraz prowadzonego przez FM profilów społecznościowych: Facebook, YouTube, TikTok oraz Instagram, niniejszym ustalają zakres ich współpracy oraz relacji pomiędzy nimi.
  2. FM oświadcza, iż jest właścicielem następujących serwisów internetowych:
    1. fizjomanufaktura.pl;
    2. online.fizjomanufaktura.pl;
    3. stawianiebaniekogniowych.pl;
    4. swiadomerodzenie.pl
    5. szkolastawianiabaniek.pl
    6. pelniaharmonii.pl;
    7. manufakturaestetyki.pl

wspólnie zwanymi: „Serwisami FM” lub każdy z osobna ,,Serwisem FM’’

  1. FMS oświadczam iż jest właścicielem następującego serwisu internetowego: fizjomanufaktura-szkolenia.pl, zwanego dalej Serwisem FMS.
  2. FM oświadcza, iż jest właścicielem profili społecznościowych w serwisie społecznościowym Facebook, zarejestrowanych pod nazwą:
    1. ,,FizjoManufaktura’’ (https://www.facebook.com/search/top?q=fizjomanufaktura);
    2. ,,FizjoManufaktura Szkolenia’’ (https://www.facebook.com/FizjomanufakturaSzkolenia);
    3. ,,StawianieBaniek’’ (https://www.facebook.com/profile.php?id=100094165802649);
    4. „Pełnia Harmonii” (https://www.facebook.com/pelniaharmonii);
    5. „Manufaktura Estetyki” (https://www.facebook.com/manufakturaestetyki);
  3. FM oświadcza, iż jest właścicielem kont społecznościowych w serwisie społecznościowym Instagram, zarejestrowanych pod nazwą:
    1. ,,fizjomanufakturaszkolenia’’ (https://www.instagram.com/fizjomanufakturaszkolenia/);
    2. ,,fizjomanufaktura’’ (https://www.instagram.com/fizjomanufaktura/);
    3. ,,stawianiekbaniek’’ (https://www.instagram.com/stawianiebaniek/)
    4. „pelniaharmonii” (https://www.instagram.com/pelniaharmonii/).
  4. FM oświadcza, iż jest właścicielem konta społecznościowego w serwisie społecznościowym TikTok, zarejestrowanego pod nazwą:
    1. ,,stawianiekbaniek’’ (https://www.tiktok.com/@stawianiebaniek);
    2. „pelniaharmonii” (https://www.tiktok.com/@pelniaharmonii);
  5. FM oświadcza, iż jest właścicielem konta społecznościowego w serwisie społecznościowym YouTube, zarejestrowanego pod nazwą:
    1. „stawianiebaniek” (https://www.youtube.com/@stawianiebaniek);
    2. „pelniaharmonii” (https://www.youtube.com/@PelniaHarmonii);
    3. „Fizjomanufaktura” (https://www.youtube.com/@fizjomanufaktura);
    4. „świadomerodzenie” (https://www.youtube.com/@swiadomerodzenie)
  6. W ramach realizacji niniejszego porozumienia Strony zobowiązują się do:
    1. wspólnego promowania świadczonych przez nich usług szkoleniowych poprzez umieszczanie na profilach społecznościowych FM (Facebook, YouTube, TikTok oraz Instagram) postów, zdjęć/wideo oraz informacji związanych z organizowanymi przez Strony wydarzeniami;
    2. informowania swoich klientów o usługach, promocjach oraz zniżkach dotyczących świadczonych usług szkoleniowych – za pośrednictwem Serwisów FM oraz Serwisu FMS i świadczonych za ich pośrednictwem usług elektronicznych;
    3. wspólnej obsługi administracyjnej prowadzonych przez nich szkoleń (w tym monitorowania kalendarza szkoleń; podejmowania kontaktu z klientami korzystającymi z usług szkoleniowych).
  7. Strony zobowiązują się w szczególności do:
    1. przekazywania sobie materiałów promocyjnych i informacyjnych, mających na celu ekspozycję świadczonych przez nie usług;
    2. wspólnego wspierania w promocji świadczonych przez siebie usług, m.in. poprzez dostarczanie ww. materiałów marketingowych, informowanie potencjalnych klientów o ofercie drugiej Strony lub w inny uzgodniony przez Strony sposób;
    3. wzajemnego wspierania sprzedaży usług poprzez ścisłą współpracę w zakresie szkoleniowym i technicznym;
    4. przygotowania i przedstawienia wspólnej oferty dotyczących świadczonych przez Strony usług;
    5. zamieszczania informacji o świadczonych przez nich usługach w „newsletterach” publikowanych lub wydawanych przez FM i FMS i FME i SB, lub też przy wykorzystaniu innych, uzgodnionych pomiędzy Stronami kanałów przekazywania informacji do potencjalnych klientów;
    6. prowadzenia marketingu bezpośredniego – wysyłanie informacji handlowych i materiałów marketingowych mailowo lub drogą pocztową, przyznawanie rabatów i innych korzyści klientom;
    7. udzielania odpowiedzi na zapytania, wnioski, skargi i reklamacje składane przez klientów/potencjalnych klientów, złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej lub aplikacji Messenger;
    8. udzielania odpowiedzi na zapytania, skargi i reklamacje składane przez klientów/potencjalnych klientów, złożone za pośrednictwem rozmowy telefonicznej

      10. FM i FMS zobowiązują się do utworzenia i utrzymywania na swoich serwisach internetowych prowadzonych pod adresem fizjomanufaktura.pl oraz www.fizjomanufaktura-szkolenia.pl – podstrony, na których znajdować się będą stosowne zakładki przekierowujące użytkowników Serwisu FM i Serwisu FMS do oferty szkoleniowej FME oraz do oferty szkoleniowej SB.
      11. FM zobowiązuje się do udzielenia FME dostępu do:

  1. profili społecznościowych w serwisie społecznościowym Facebook, o których mowa w pkt 3 powyżej;
  2. kont społecznościowych w serwisie społecznościowym Instagram, o których mowa w pkt 4 powyżej;
  3. konta społecznościowego w serwisie społecznościowym TikTok, o którym mowa w pkt 5 powyżej
  4. konta społecznościowego w serwisie społecznościowym YouTube, o którym mowa w pkt 6 powyżej

celem umożliwienia FME publikowania postów, relacji oraz tworzenia wydarzeń na profilach/kontach założonych przez FM w ww. serwisach społecznościowych oraz komunikacji z potencjalnymi klientami usług szkoleniowych świadczonych przez Strony.

12. FM zobowiązuje się do udzielenia FME dostępu do poczty elektronicznej kontakt@fizjomanufaktura.pl, celem umożliwienia FME prowadzenia komunikacji z klientami/potencjalnymi klientami usług szkoleniowych świadczonych przez Strony.

13. FM zobowiązuje się do udzielenia FME dostępu do wszelkich systemów informatycznych używanych w celach obsługi klientów usług szkoleniowych oferowanych za pośrednictwem Serwisów FM.

14. FMS zobowiązuje się do udzielenia FME dostępu do wszelkich systemów informatycznych używanych w celach obsługi klientów usług szkoleniowych oferowanych za pośrednictwem Serwisu FMS.

15. FM zobowiązuje się do udzielenia SB dostępu do:

  1. profili społecznościowych w serwisie społecznościowym Facebook, o których mowa w pkt 3 powyżej;
  2. kont społecznościowych w serwisie społecznościowym Instagram, o których mowa w pkt 4 powyżej;
  3. konta społecznościowego w serwisie społecznościowym TikTok, o którym mowa w pkt 5 powyżej
  4. konta społecznościowego w serwisie społecznościowym YouTube, o którym mowa w pkt 6 powyżej

celem umożliwienia SB publikowania postów, relacji oraz tworzenia wydarzeń na profilach/kontach założonych przez FM w ww. serwisach społecznościowych oraz komunikacji z potencjalnymi klientami usług szkoleniowych świadczonych przez Strony.

16. FM zobowiązuje się do udzielenia SB dostępu do poczty elektronicznej kontakt@fizjomanufaktura.pl, celem umożliwienia SB prowadzenia komunikacji z klientami/potencjalnymi klientami usług szkoleniowych świadczonych przez Strony.

17. FM zobowiązuje się do udzielenia SB dostępu do wszelkich systemów informatycznych używanych w celach obsługi klientów usług szkoleniowych oferowanych za pośrednictwem Serwisów FM.

18. FMS zobowiązuje się do udzielenia SB dostępu do wszelkich systemów informatycznych używanych w celach obsługi klientów usług szkoleniowych oferowanych za pośrednictwem Serwisu FMS.

19. Z uwagi na korzystanie przez Strony z tej samej poczty elektronicznej (w tym także bazy mailingowej) oraz profili społecznościowych (Facebook; YouTube, TikTok oraz Instagram – należących do FM), a tym samym z uwagi na przetwarzanie tych samych danych osobowych, Strony zobowiązują się do zawarcia stosownej umowy o współadministrowaniu danymi osobowymi.

20. Strony zgodnie ustalają, iż z tytułu realizacji niniejszej umowy Stronom nie będzie przysługiwać wynagrodzenie.

21. Każda ze stron zobowiązana jest wykonywać swoje obowiązki z należytą starannością i najlepszą wiedzą oraz chronić interesy drugiej Strony w zakresie powierzonych sobie czynności.

22. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony.

23. Umowa może być rozwiązana przez każdą ze Stron za wypowiedzeniem na piśmie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.

24. Strony zgodnie oświadczają, iż dążyć będą do ugodowego rozwiązywania wszelkich sporów mogących wyniknąć w związku z wykonaniem postanowień umowy.

25. W przypadku niemożności rozwiązania sporu na drodze ugodowej, właściwym do rozstrzygnięcia sporów w związku z wykonaniem umowy będzie właściwy sąd powszechny w Poznaniu.

26. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

27. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

28. Niniejsza umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl