Polityka prywatności

Polityka prywatności sklepu internetowego
FizjoManufaktura Szkolenia

Tę politykę prywatności stworzyliśmy dla osób odwiedzających stronę internetową https://fizjomanufaktura-szkolenia.pl (dalej „Strona Internetowa”), czyli sklep internetowy FizjoManufaktura Szkolenia (dalej „Sklep”).

Administratorem Twoich danych osobowych w związku z korzystaniem ze Sklepu jest: FizjoManufaktura Szkolenia sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: Gryfińska 1, 60-192 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001062420, NIP: 7792560763.

We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możesz kontaktować się z nami pod adresem e-mail: kontakt@fizjomanufaktura.pl. Możliwy jest też kontakt pisemny pod adresem siedziby podanym powyżej.

Dla ułatwienia podzieliliśmy ten dokument na dwie części:
  1. Pliki cookies i inne technologie
  2. Pozostałe cele przetwarzania danych osobowych użytkowników Sklepu
Jeśli masz mało czasu, kliknij na link dotyczący tej części, która najbardziej Cię interesuje. Jeśli masz chwilkę więcej, zachęcamy do przeczytania całego tekstu.

I. PLIKI COOKIES I INNE TECHNOLOGIE

Używamy plików cookies i innych, podobnych mechanizmów, aby poznać w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej Strony Internetowej oraz do celów marketingowych, w tym aby wyświetlać im reklamy w innych miejscach w Internecie.

# Czym są pliki cookies?

Cookie to mały plik tekstowy, zapisywany przez witrynę internetową na Twoim komputerze, telefonie lub innym urządzeniu, na którym przeglądasz stronę internetową. Plik cookie zawiera dane na temat korzystania przez Ciebie z tej strony.

Niektóre cookies są niezbędne do działania naszego Sklepu, nie można ich wyłączyć.
W pozostałych przypadkach przy pierwszym wejściu na naszą Stronę Internetową prosimy Cię o wyrażenie zgody na instalację cookies. Nie używamy plików cookies reklamowych ani analitycznych (ani żadnych innych niż niezbędne) bez Twojej zgody.

# Jakich cookies używamy?

  1. Niezbędne cookies
    • Te cookies służą do prawidłowego działania strony. Nie możesz ich wyłączyć, ponieważ po ich wyłączeniu nasza strona po prostu nie będzie działać prawidłowo.
    • W tym zakresie używamy narzędzia, które przechowuje Twoje ustawienia prywatności. Pokazuje twoją zgodę lub jej brak na uruchamianie poszczególnych rodzajów cookies na naszej stronie.
    • Inne niezbędne cookies na naszej Stronie Internetowej służą do poprawnego jej funkcjonowania oraz do zarządzania nią, m.in. do wprowadzania zmian na stronie oraz do uruchamiania narzędzi śledzących, na które wyrazisz zgodę.
  2. Analizy statystyczne naszej Strony Internetowej
    • Korzystamy z narzędzi zbierających dane analityczne, dzięki którym możemy zrozumieć jak użytkownicy korzystają z naszej Strony Internetowej. Dane, które otrzymujemy z tych narzędzi, nie dają nam informacji o konkretnej osobie znanej z imienia i nazwiska, ale pozwalają nam rejestrować różne aspekty korzystania ze Strony Internetowej przez danego użytkownika. Dane te możemy agregować i analizować w sposób statystyczny, a następnie używać ich do podejmowania decyzji o zmianach w naszym Sklepie i/lub w sposobach prowadzenia przez nas komunikacji reklamowej i marketingowej.
    • Listę używanych przez nas na Stronie Internetowej narzędzi analitycznych wraz z wyjaśnieniem: (i) kto jest dostawcą narzędzia, (ii) do czego dokładniej ono służy, (iii) jakie dane są zbierane w ramach danego narzędzia – znajdziesz w Załączniku nr 1 do niniejszej polityki.
  3. Cookies reklamowe
    • Korzystamy z narzędzi reklamowych, dzięki którym możemy wyświetlać nasze reklamy na innych odwiedzanych przez Ciebie stronach, w tym w mediach społecznościowych (tzw. reklamy targetowane), mierzyć skuteczność naszych kampanii reklamowych, a także dopasowywać zawartość naszych komunikatów kierowanych do Ciebie do informacji, które o Tobie posiadamy.
    • Listę używanych przez nas na Stronie Internetowej narzędzi reklamowych wraz z wyjaśnieniem: (i) kto jest dostawcą narzędzia, (ii) do czego dokładniej ono służy – znajdziesz w Załączniku nr 1 do niniejszej polityki, a skrótowo także w panelu zarządzania zgodami cookies.
  4. Cookies funkcjonalne
    • Niektóre pliki cookies na naszej stronie służą temu, by uruchomić na stronie Sklepu dodatkowe narzędzie, takie jak np. czat, moduł dodawania opinii o produkcie i/lub gwiazdek, możliwość polecenia produktu znajomemu, możliwość wyświetlania Ci ostatnio przeglądanych w naszym Sklepie produktów itp.
    • Listę używanych przez nas na Stronie Internetowej narzędzi funkcjonalnych wraz z wyjaśnieniem do czego dokładniej one służą znajdziesz w panelu zarządzania zgodami cookies.
  5. Wtyczki i linki do mediów społecznościowych
  6. Filmy
    • Niektóre filmy na Stronie Internetowej osadzane są za pomocą wtyczek z serwisu YouTube (serwis stanowiący własność firmy Google) / wtyczek z serwisu Instagram (własność firmy Meta Platforms) / wtyczek z serwisu TikTok. Gdy odtwarzasz takie wideo na naszej Stronie, Google / Instagram / TikTok otrzymuje o tym informację z Twojej przeglądarki, nawet jeśli nie posiadasz profilu Google/YouTube / nawet jeśli nie posiadasz profilu w serwisie Instagram / nawet jeśli nie posiadasz profilu w serwisie TikTok, albo nie jesteś akurat zalogowany. Jeśli wcześniej zalogowałeś się do w/w serwisu, to usługodawca ten będzie mógł bezpośrednio przyporządkować odtworzenie wideo do Twojego profilu.
    • Jeśli chcesz zapobiec zbieraniu przez Google / Instagram / TikTok informacji o Twojej aktywności na naszej Stronie, możesz:
      • nie odtwarzać filmu (Wyrażenie zgody na odtworzenie filmu będziemy traktować jako zgodę dotyczącą również innych filmów na naszej Stronie Internetowej – dopóki jej nie odwołasz, tj. nie zmienisz swoich wyborów co do cookies),
      • nie wyrażać zgody na pliki cookies z tego serwisu na naszej Stronie Internetowej,
      • lub możesz wylogować się z tego serwisu.
    • Więcej informacji o przetwarzaniu danych przez serwis YouTube / Instagram / TikTok możesz znaleźć tutaj / tutaj / tutaj.

# Kwestie prawne dotyczące plików cookies

Podstawą prawną do używania przez Sklep cookies niezbędnych (wskazanych powyżej w sekcji „Jakich cookies używamy?”) jest nasz prawnie uzasadniony interes, tj. prawo do prowadzenia Strony Internetowej wspierającej nasz biznes, oraz konieczność zachowania jej bezpieczeństwa.
Podstawą prawną do używania przez nas pozostałych cookies jest Twoja zgoda.

W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych za pomocą plików cookies, w każdej chwili przysługują Ci prawa, o których piszemy poniżej.

Używanie przez nas plików cookies, w szczególności do celów reklamy, może wiązać się z tzw. profilowaniem. Oznacza to, że my lub firmy marketingowe, z których usług korzystamy, możemy tworzyć profil użytkownika na bazie zgromadzonych informacji (np. adres e-mail, historia zamówień, rodzaj urządzenia, stosowana technologia, częstotliwość wizyt) i na tej podstawie formułować prognozy zakupowe na przyszłość. Pozwala nam to podejmować decyzje, jakie treści (w tym reklamy) wyświetlać na naszej i innych stronach internetowych.

# Jak długo cookies pozostają w urządzeniu użytkownika?

Zależy od tego, czy są to pliki „trwałe” czy „sesyjne”. Sesyjne pliki cookies, czyli informacje konieczne do tego, by funkcjonalności przeglądarki działały poprawnie, tracą ważność po zakończeniu sesji użytkownika, czyli każdorazowo przy zamknięciu przez Ciebie naszej Strony. Trwałe pliki cookie, dzięki którym korzystanie ze strony jest łatwiejsze (np. zapamiętują wybraną rozdzielczość, układ treści, preferencje użytkownika, ostatnio oglądane produkty) będą dłużej przechowywane przez przeglądarkę i pozostaną tam do dnia utraty ważności, chyba, że wcześniej sam je usuniesz przy pomocy ustawień w menu przeglądarki.

Pliki cookies podmiotów zewnętrznych (czyli analityczne, reklamowe oraz związane z mediami społecznościowymi) podlegają ich własnej polityce prywatności, do których w niniejszej polityce podajemy Ci linki.

II. Pozostałe cele przetwarzania danych osobowych użytkowników Sklepu

# Jakie dane przetwarzamy i w jakich celach?

Oprócz opisanych powyżej plików cookies, przetwarzamy następujące Twoje dane na następujące cele związane z funkcjonowaniem Sklepu:

Cel przetwarzania Rodzaj przetwarzanych danych Podstawa prawna przetwarzania
Obsługa zamówień w Sklepie, obsługa kont klientów w Sklepie Dane identyfikacyjne i kontaktowe klienta (adres e-mail i inne dane konieczne do realizacji zamówienia).

Szczegóły i historia realizacji zamówienia.
Umowa zawarta z Tobą jako klientem Sklepu - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO
Kontakt z Tobą, obsługa zapytań Dane identyfikacyjne i inne informacje, które podasz nam w formularzu kontaktowym lub w innej korespondencji.

Historia korespondencji.
Nasz prawnie uzasadniony interes do zapewnienia komunikacji z osobami, które przesyłają nam zapytanie /korespondencję - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO
Obsługa reklamacji i inna obsługa posprzedażowa (np. w przypadku odstąpienia od umowy) Dane identyfikacyjne i kontaktowe klienta. Szczegóły i historia realizacji zamówienia. Historia korespondencji. Nasz prawnie uzasadniony interes do obsługi reklamacji oraz realizowania procedury odstąpień od umowy - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO
Archiwum Wszystkie dane wymienione w niniejszej tabeli, wpływające od klientów i użytkowników Sklepu na różne cele Nasz prawnie uzasadniony interes do zabezpieczenia danych na potrzeby ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń oraz na potrzeby wykazania przestrzegania obowiązków wynikających z RODO - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO
Księgowość, cele podatkowe Dane identyfikacyjne i kontaktowe klienta.
Szczegóły faktur.
Realizacja obowiązków podatkowych wynikających z przepisów prawa - art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
Analiza i statystyka sprzedaży w Sklepie Statystyki sprzedaży w sklepie oraz zachowań użytkowników (ruchu) na Stronie Internetowej Nasz prawnie uzasadniony interes do prowadzenia analiz biznesowych w celu optymalizacji swej działalności. W zakresie statystyk ruchu na Stronie – prawnie uzasadniony interes wynikający z udzielenia przez Ciebie zgody na pliki cookies - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO
Cele marketingowe Dane o historii przeglądania zawartości Sklepu, historia zakupów, cechy demograficzne (wiek, płeć itp.) i inne cechy charakteryzujące grupy docelowe (segmenty klientów) Nasz prawnie uzasadniony interes do prowadzenia marketingu własnych produktów i usług, przy czym działania marketingowe związane z wykorzystaniem plików cookies i/lub komunikacja marketingowa kierowana bezpośrednio do Ciebie wymagają uprzedniej Twojej zgody - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO

Podanie powyższych danych przez Ciebie nie jest obowiązkowe, jednak jest niezbędne do tego, by zrealizować Twoje zamówienie, wystawić Ci fakturę, powiadomić Cię o statusie zamówienia, odpowiedzieć na Twoje zapytanie bądź reklamację itd.

# Jak długo przetwarzamy dane?

Twoje dane związane ze złożeniem w Sklepie zamówienia przetwarzamy tak długo, jak jest to konieczne do wykonania zamówienia, a także według przepisów księgowo-podatkowych.

Oprócz tego będziemy przetwarzać dane przez czas niezbędny do osiągnięcia celów wymienionych powyżej w tabeli (a zatem do momentu ustania naszego interesu prawnego, umożliwiającego nam przetwarzanie, albo do czasu zgłoszenia przez Ciebie sprzeciwu co do przetwarzania, ewentualnie do czasu wycofania przez Ciebie zgody marketingowej – jeśli takiej nam udzieliłeś). Dalsze przetwarzanie będzie możliwe jedynie w przypadku, gdy będzie ciążył na nas jako administratorze taki obowiązek prawny (w szczególności cele podatkowe) oraz ewentualnie na cele archiwalne dla zabezpieczenia się przed ewentualnymi roszczeniami (do czasu przedawnienia takich roszczeń).

# Komu przekazujemy Twoje dane?

W naszej działalności korzystamy z usług innych współpracujących firm, dlatego Twoje dane mogą być przez nas powierzane: firmie dostarczającej nam oprogramowanie do prowadzenia Sklepu, firmie księgowej, hostingodawcy naszej Strony Internetowej, hostingodawcy naszej poczty elektronicznej, innym firmom, z których usług i narzędzi marketingowych korzystamy. Twoje dane są też przekazywane firmom kurierskim i ew. pośrednikom płatności w celu realizacji Twojego zamówienia, przy czym firmy te są odrębnymi administratorami danych osobowych.

Na cele działań marketingowych opisanych powyżej w sekcji „Pliki cookies” korzystamy z usług dostarczanych przez podmioty z siedzibą w USA (Google, Facebook). W związku z powyższym, dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich, niebędących członkami Unii Europejskiej. Odpowiedni stopień ochrony Twoich danych zapewnia przy tym program Data Privacy Framework, o którym więcej możesz przeczytać tutaj.

# Twoje prawa w związku z przetwarzaniem danych

Zobowiązujemy się do poszanowania poufności Twoich danych osobowych oraz do zagwarantowania Ci możliwości wykonania swoich praw. Możesz wykonywać swoje prawa bez ponoszenia żadnych kosztów, wysyłając do nas wiadomość e-mail lub kontaktując się z nami w inny sposób.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem Twoich danych masz prawo do:

  • żądania od Nas dostępu do danych, które posiadamy odnośnie Twojej osoby;
  • sprostowania swoich danych;
  • usunięcia swoich danych, jeżeli nie będą już one potrzebne do celów, do których były przetwarzane, albo nie posiadamy innej podstawy prawnej do ich przetwarzania;
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, jeśli taką wyraziłeś;
  • wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych, jeśli przetwarzamy je na podstawie prawnie uzasadnionego interesu;
  • ograniczenia przetwarzania danych;
  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważasz, że Twoje dane są przez nas przetwarzane niezgodnie z prawem.

ZAŁĄCZNIK NR 1 DO POLITYKI PRYWATNOŚCI SKLEPU FizjoManufaktura Szkolenia
- LISTA NARZĘDZI REKLAMOWYCH I ANALITYCZNYCH WYKORZYSTUJĄCYCH PLIKI COOKIES

  1. COOKIES ANALITYCZNE:
    1. Korzystamy z Google Analytics
      • Informacje, jakie zbiera Google Analytics o użytkownikach, to np.: ile razy użytkownik odwiedza witrynę; które podstrony odwiedza; data pierwszej i ostatniej wizyty; czas trwania odwiedzin; strona, z które użytkownik odwiedził witrynę (źródło przyjścia); przeglądarka, której użytkownik używa; link, który został kliknięty; miejsce na świecie, z którego użytkownik uzyskuje dostęp, zanonimizowany (skrócony) adres IP, itp.
      • Google poszczególnym użytkownikom przypisuje własny identyfikator (tzw. Google ID) i gromadzi na swoich serwerach dane pozyskane z plików cookies z różnych stron internetowych. My – jako właściciel Strony Internetowej – możemy otrzymywać z Google raporty (statystyki) związane wyłącznie z ruchem na naszej Stronie Internetowej. Raporty te obejmują oczywiście wyłącznie osoby, które wyraziły na naszej Stronie Internetowej zgodę na rejestrowanie ich wizyt przez Google Analytics.
      • Dalsze szczegółowe informacje o działaniu Google Analytics możesz znaleźć tutaj i tutaj.
      • Możesz też w sposób stały zapobiec rejestrowaniu przez Google Analytics informacji pochodzących z Twojej przeglądarki, instalując specjalną wtyczkę znajdującą się tutaj.
    2. Pliki cookies dostawcy oprogramowania naszego Sklepu
      • Dostawca oprogramowania, dzięki któremu funkcjonuje nasz Sklep - tj. właściciel platformy shoper.pl - umieszcza pliki cookies na naszej Stronie w celu zbierania zbiorczych informacji o tym, jak klienci korzystają ze sklepów internetowych (otwierane podstrony i czas przebywania na nich, wyświetlane produkty, kliknięcia na stronie Sklepu, informacje analityczne dotyczące zakupów, np. współczynniki konwersji).
      • Dane te są wykorzystywane do tworzenia zbiorczych raportów dla właścicieli e-sklepów, zawierających ogólne (bez danych osobowych) informacje m.in. o tym, jakie produkty interesują klientów danego sklepu, w jakim okresie roku następuje wzmożony ruch lub sprzedaż w sklepach itp. Dzięki temu sprzedawcy (w tym my) mogą ulepszać swoje sklepy i optymalizować procesy sprzedaży.
      • Pełną informację na ten temat możesz przeczytać w Polityce cookies dla osób odwiedzających sklepy Shoper.
  2. COOKIES REKLAMOWE
    1. Korzystamy z Google Ads i innych narzędzi reklamowych Google
      • Google gromadzi na swoich serwerach dane pozyskane z umieszczanych na Twoim urządzeniu plików cookies. Dane te są zbierane na wszystkich stronach, na których zezwoliłeś na używanie cookies do celów reklamowych przez Google (w tym na naszej Stronie Internetowej), a także z reklam, w które kliknąłeś. Google korzysta z tych informacji w celu wyświetlania reklam na innych odwiedzanych przez Ciebie stronach. Zazwyczaj pliki cookies pochodzące od Google wygasają po 3 miesiącach.
      • My jako reklamodawcy korzystający z usług Google nie mamy dostępu do danych z ciasteczek zapisanych na Twoim urządzeniu, ale możemy zlecać reklamy do grup odbiorców o wybranych przez nas cechach, np. do wszystkich osób, które odwiedziły naszą stronę www (lub jej konkretną podstronę) w ciągu ostatnich 7 dni. Dane te stanowią dla nas jedynie materiał statystyczny, a reklamy zlecamy jedynie na podstawie zbiorczych kryteriów (do określonych grup docelowych, a nie do konkretnego użytkownika).
      • Możemy też używać (w ramach korzystania z Google Marketing Platform) narzędzi umożliwiających mierzenie skuteczności kampanii reklamowych (np. ile osób kliknęło w daną reklamę w określonym czasie).
      • Więcej o tym, w jaki sposób Google używa plików cookies do wyświetlania reklam i jak możesz zarządzać swoimi ustawieniami co do reklam, możesz przeczytać tutaj i tutaj.
    2. Piksel konwersji Meta (Facebook i Instagram)
      • Stosujemy tzw. „piksel konwersji” (piksel remarketingowy) Meta w celu zarządzania reklamami na portalach Facebook i Instagram.
      • Jeśli wyrazisz zgodę na stosowanie tego pliku cookies na naszej Stronie Internetowej, wówczas za pomocą tego narzędzia serwisy Meta Platforms uzyskują informację o tym, że odwiedziłeś naszą Stronę Internetową. Informacja ta zostaje przypisana do Twojego profilu w danym serwisie, jeśli go posiadasz. Jeśli nie jesteś użytkownikiem tych serwisów, wówczas informacje zostają przypisane do utworzonego dla Ciebie tzw. „Facebook ID”.
      • Dzięki temu możemy zlecać na portalu Facebook i Instagram reklamy do tych osób, które odwiedziły już naszą Stronę Internetową lub poszczególne jej podstrony (remarketing). Następnie otrzymujemy od firmy Meta Platforms jedynie dane statystyczne dotyczące skuteczności reklam (np. ile osób zobaczyło naszą reklamę, ile osób w nią kliknęło), bez odniesienia do konkretnych użytkowników.
      • Jeśli posiadasz konto w serwisie Facebook lub Instagram, zachęcamy Cię do przeczytania dalszych informacji o ochronie danych w tych serwisach tutaj i tutaj.
      • O samym pikselu remarketingowym Meta więcej przeczytasz tutaj.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH W RAMACH WSPÓŁADMINISTROWANIA

 Kto jest Współadministratorami Twoich danych osobowych?

Współadministratorami Twoich danych osobowych są:

FizjoManufaktura spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Plewiskach przy ulicy Gryfińskiej 1,  60-192 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000998140, REGON: 521192683, NIP: 7773396357, dalej Współadministrator 1

oraz

FizjoManufaktura Szkolenia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Gryfińskiej 1, 60 – 192 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001062420, REGON: 526617041, NIP: 7792560763, reprezentowana przez Krzysztofa Konika – członka zarządu, dalej Współadministrator 2

którzy zgodnie ustalili wspólne cele i zasady przetwarzania danych osobowych, które zostały określone w zawartej umowie z dnia 06.10.2023 r. o współadministrowaniu danymi osobowymi, która to umowa została zawarta w związku z realizacją przez Współadminstratorów porozumienia o współpracy w zakresie promocji usług szkoleniowych oferowanych za pośrednictwem niniejszego Serwisu.

Wspólne uzgodnienia między Współadministratorami

W ramach umowy o współadministrowanie zawartej pomiędzy Współadministratorami uzgodniliśmy zakresy swojej odpowiedzialności dotyczącej wypełniania obowiązków wynikających z RODO, w szczególności uzgodniliśmy, że:

Współadministrator 1 jest odpowiedzialny za zapewnienie osobom, których dane osobowe dotyczą, realizacji jej praw, wynikających z RODO oraz informacji zgodnie z art. 13 i 14 RODO, w tym także za informowanie osób, których dane osobowe dotyczą o wszelkich naruszeniach ich  danych osobowych. Niezależnie od takiego ustalenia, osoba taka może wykonywać swoje prawa również wobec Współadministratora 2. W takim przypadku Współadministrator 2 niezwłocznie przekaże żądanie osoby, której dane osobowe dotyczą, Współadministratorowi 1, który zrealizuje żądanie takiej osoby.

Współadministrator 2 jest odpowiedzialny za przekazywanie na żądanie Wspóadministratora 2  informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych niezwłocznie po otrzymaniu takiego żądania, jak również do zgłaszanis Współdministratorowi 1 każdego naruszenia w ciągu 24 godzin od stwierdzenia takiego naruszenia, a także do przekazywania Współadministratorowi wszelkich informacji niezbędnych do wywiązania się z obowiązku zawiadamiania o naruszeni danych osobowych oraz wspierania Współadministratora 1, w wywiązywaniu się z obowiązku odpowiadania na żądania osób, których dane dotyczą, w zakresie wykonywania ich praw określonych w rozdziale III RODO, w tym prawa dostępu do danych.

Niezależnie od tych ustaleń możecie Państwo wykonywać swoje prawa również wobec każdego z Współadministratorów. W takim przypadku Państwa żądania zostaną przekazane do Współadministratora 1, który je zrealizuje.

Jak można skontaktować się z Współadministratorami w sprawach przetwarzania Twoich danych osobowych?

W sprawach ochrony danych osobowych można się kontaktować z Współadministratorami:

  • korespondencyjnie – kierując zapytania na adres Współadministratorów (ul. Gryfińska 1, 60 – 192 Poznań);
  • drogą korespondencji elektronicznej na adres: kontakt@fizjomanufaktura.pl;
  • telefonicznie pod numerem: +48 513 687 320.

W jakim celu, przez jaki czas i jakie dane osobowe przetwarzają Współadministratorzy?

Marketing bezpośredni:

  1. cel przetwarzania: wysyłka informacji handlowych i materiałów marketingowych mailowo lub drogą pocztową, przyznawanie rabatów i innych korzyści oraz działania nakierowane na pozyskanie nowych zamówień usług i zapewnienie ciągłości komunikacji biznesowej, marketing produktów własnych oraz dbanie o wizerunek marki;
  2. zakres danych: imię i nazwisko, adres oraz adres mailowy Użytkownika;
  3. podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

Newsletter:

  1. cel przetwarzania: wysyłanie biuletynu informacyjnego w formie elektronicznej służącego do stałej komunikacji z Użytkownikami Serwisu – zapisanymi do listy mailingowej Serwisu;
  2. zakres danych: imię oraz adres mailowy Użytkownika;
  3. podstawa prawna: dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Dokonywanie rozliczeń:

  1. cel przetwarzania: wykonywanie obowiązków rozliczeniowych związanych ze świadczonymi usługami szkoleniowymi (rozliczanie płatności za usługi szkoleniowe);
  2. zakres danych: dane niezbędne do dokonania rozliczeń, w tym: imię, nazwisko, firma pod którą prowadzona jest działalność gospodarcza, adres, nr NIP;
  3. podstawa prawna: obowiązek prawny ciążący na Współadministratorach (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

Kontakt z FizjoManufaktura Sp. z o.o. oraz FizjoManufaktura Szkolenia Sp. z o.o.:

  1. cel przetwarzania: odpowiedź na zapytanie,  podtrzymywanie relacji z obecnymi i przyszłymi klientami, a w zależności od treści korespondencji – podjęcie działań na Pana/Pani żądanie, w tym jeszcze przed zawarciem ewentualnej umowy o świadczenie usług szkoleniowych;
  2. zakres danych: dane dotyczące korzystania z usług świadczonych przez Współadministratorów, będących przyczyną kontaktu; dane zawarte w dokumentach załączonych do zapytania;
  3. podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Rozpatrywanie reklamacji, skarg i wniosków oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące usług szkoleniowych świadczonych przez Współadministratorów:

  1. cel przetwarzania: rozpoznanie reklamacji, skarg i wniosków oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące usług szkoleniowych świadczonych przez Współadministratorów;
  2. zakres danych: dane dotyczące korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez Współadministratorów, będących przyczyną kontaktu, będących przyczyną złożenia reklamacji, skargi i wniosku oraz zapytań; dane zawarte w dokumentach załączonych do skargi, wniosku lub zapytania.
  3. podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Współadministratorów do momentu zaprzestania prowadzenia działań marketingowych i promocji usług szkoleniowych świadczonych przez Współadministratorów na podstawie zawartego przez nich porozumienia z dnia 06.10.2023 r. o współpracy w zakresie promocji usług szkoleniowych.

Dodatkowo, jeśli Twoje dane osobowe przetwarzane są przez Współadministratorów za udzieloną zgodą, to masz prawo odwołać wydaną zgodę w dowolnym momencie. Odwołanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, które miało miejsce przed jej odwołaniem. Odwołanie zgody może natomiast nastąpić w dowolnym kanale kontaktu z każdym ze Współadministratorów.

Nadto, dane osobowe Użytkowników przechowujemy przez okres odpowiadający cyklowi życia zapisanych na ich urządzeniach plików cookies. Szczegóły dotyczące sposobu korzystania przez nas z plików cookies znajdziesz w Polityce Cookies.

Kto może uzyskać dostęp do Twoich danych osobowych?

Dane osobowe mogą zostać ujawnione organom władzy publicznej w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, jak również podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Współdministratorem/Współadministratorami przetwarzają dane osobowe:

  • CyberFolks SA. z siedzibą w Poznań, adres: ul. Roosvelta 22, 60-829 Poznań, NIP: 7822622168 – w celu przechowywania danych osobowych na serwerze;
  • GetResponse SA. z siedzibą w Gdański przy al. Grunwaldzkiej 413, 80-309 Gdańsk, NIP: 9581468984, KRS: 0000942075 – marketing bezpośredni, newsletter;
  • tPay z siedzibą w Poznaniu przy Placu Andersa 3, KRS: 0000412357 – dokonywanie rozliczeń usług szkoleniowych;
  • PayU z siedzibą w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 186, KRS: 0000274399 – dokonywanie rozliczeń usług szkoleniowych.

Czy Współadministratorzy przekazują dane osobowe do Państw Trzecich?

Nie przekazujemy Twoich danych poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego tj. do państw trzecich. Nie stosujemy zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Z jakich praw może skorzystać osoba, której dane osobowe przetwarzają Administratorzy?

W dowolnym momencie możesz wystąpić do każdego ze Współadministratorów z żądaniem wykonania swoich praw:

  • dostępu do danych w określonym przez przepisy RODO zakresie (art. 15 RODO);
  • sprostowania danych (art. 16 RODO);
  • żądania usunięcia danych w przypadku spełnienia jednej z przesłanek wskazywanych przez przepisy RODO (art. 17 RODO);
  • ograniczenia przetwarzania danych w określonych przez przepisy RODO przypadkach (art. 18 RODO);
  • przeniesienia danych (art. 20 RODO);
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (art. 77 RODO);
  • wniesienia sprzeciwu, jeżeli dane są przetwarzane do prawnie uzasadnionych celów realizowanych przez Administratora (art. 21 RODO)

Czy podanie danych osobowych jest obowiązkowe?

Podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl