Podstawy Osłuchiwania Płuc w Infekcjach Sezonowych

ilość szt.

towar niedostępny

* - Pole wymagane

Kurs osłuchiwania płuc w infekcjach sezonowych

W wielu miejscach w Polsce do lekarza trzeba czekać co najmniej kilka dni. E-Wizyty nie rozwiązują problemu jakim jest diagnostyka dróg oddechowych. Czy jako rodzic zastanawiasz się czy to infekcja górnych czy dolnych dróg oddechowych? Nie wiesz czy jeszcze leczyć naturalnie czy może już czas zgłosić się do lekarza?

Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kurs osłuchiwania płuc w infekcjach sezonowych powstał właśnie z myślą o domowym zastosowaniu stetoskopu w celach różnicowania infekcji dróg oddechowych. To innowacyjna inicjatywa edukacyjna, która umożliwia uczestnikom zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie diagnostyki stanów chorobowych dróg oddechowych przy użyciu stetoskopu. Zaprojektowany z myślą o osobach, które nie posiadają formalnego wykształcenia medycznego, kurs ten ma na celu umożliwienie rodzicom i opiekunom podstawowej oceny stanu zdrowia ich bliskich w domowym zaciszu, szczególnie w kontekście infekcji sezonowych.

Kurs podzielony jest na część teoretyczną oraz praktyczną. Podczas warsztatu przywiązujemy duża wagę do praktyki, która zajmuje ok. 80% naszego szkolenia! Chcemy mieć pewność, że każdy uczestnik będzie potrafił osłuchiwać płuca w trakcie infekcji.

Podczas szkolenia dowiesz się:

1. Jak lekarze stawiają diagnozy?
  2. Jak i gdzie osłuchiwać płuca?
  3. Poznasz możliwe do usłyszenia dźwięki w czasie osłuchiwania oraz ich interpretacje.
  4. Dowiesz się, kiedy odesłać do lekarza a kiedy skorzystać z metod naturalnych.

Ten kurs łączy w sobie wieloletnie doświadczenie Prowadzącego, lekarza medycyny oraz jego pasje do przekazywania wiedzy!

Chcesz pomóc swoim bliskim? To doskonała okazja do nauczenia się metodyki osłuchiwania płuc!

Ważne informacje:

Prowadzący: lek. Paweł Robak, anestezjolog.
Szkolenie odbywa się w Poznaniu, ul. Gryfińska 1.
Start o 9:00, zakończenie ok. 14:00.
W cenę szkolenia wliczony jest stetoskop, który później należy do Absolwenta.

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa.

Produkty powiązane

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl